Garanti og reklamasjoner
Garanti
Takk for din interesse for CompassNatures produkter og tjenester. Denne begrensede garantien gjelder for fysiske varer, og kun fysiske varer, som er kjøpt fra CompassNature ("fysiske varer").
Hva dekker denne begrensede garantien?
Denne begrensede garantien dekker eventuelle defekter i materiale eller utførelse under normal bruk i garantiperioden. I løpet av garantiperioden vil CompassNature reparere eller erstatte, uten kostnad, produkter eller deler av et produkt som viser seg å være defekt på grunn av feil materiale eller utførelse.
Hva vil vi gjøre for å rette opp problemer?
Vi vil enten reparere produktet kostnadsfritt ved å bruke nye eller renoverte reservedeler. Hvis produktet ikke kan repareres, sender vi deg et nytt produkt uten ekstra kostnad.
Hvor lenge varer dekningen?
Garantiperioden for fysiske varer kjøpt fra oss er 2 år fra kjøpsdatoen. Et erstatningsprodukt eller en erstatningsdel overtar den gjenværende garantien for det opprinnelige produktet eller 2 år fra datoen for utskifting eller reparasjon, avhengig av hva som er lengst.
Hva dekker ikke denne begrensede garantien?
Denne begrensede garantien dekker ikke problemer som skyldes: forhold, funksjonsfeil eller skader som ikke skyldes defekter i materiale eller utførelse.
Hva må du gjøre for å få garantiservice?
For å få garantiservice må du først kontakte oss for å finne ut hva problemet er og hvilken løsning som passer best for deg.
Dette kan du enkelt gjøre ved å sende oss en e-post på: support@CompassNature.com
Reklamasjoner
Hos CompassNature er vi opptatt av å sikre kundetilfredshet og levere produkter av høy kvalitet. Hvis du har behov for å reklamere, vennligst følg prosessen nedenfor.
CompassNature følger forbrukerbeskyttelseslovene og gir deg som privatkunde tre års reklamasjonsrett. Som forbruker har du rett til å reklamere innen tre år etter kjøpet, men innen rimelig tid (to måneder) etter at en mangel er oppdaget. Reklamasjon kan gjøres ved å kontakte vår kundeservice. Vær forberedt på å oppgi relevant informasjon for at vi skal kunne håndtere kravet ditt.
Ved reklamasjon dekker CompassNature fraktkostnadene, inkludert eventuell erstatningslevering. Derfor er det viktig at du bruker fraktdokumentene som CompassNature har sendt deg. Hvis du velger å dekke fraktkostnadene selv og hvordan varen returneres til oss, er du også ansvarlig for varen frem til den kommer frem til oss, inkludert under transport. Varer som returneres som postoppkrav eller med betalingsanmodning vil ikke bli akseptert av CompassNature.
For at varen skal anses som defekt, må feilen være opprinnelig. En opprinnelig mangel er en mangel som forelå da du kjøpte eller mottok varen. Mangelen trenger ikke å vise seg umiddelbart, det kan være en opprinnelig mangel selv om den viser seg etter en viss tid. Varen anses ikke som defekt hvis du har forårsaket feilen, for eksempel ved å bruke den feil.
Hvis du ønsker å reklamere, kan du gjøre det via e-post eller telefonnummeret vårt nedenfor. For raskere hjelp anbefaler vi at du bruker e-postadressen vår.
E-post: support@CompassNature.com
Telefon: +44 7441427081
For raskere behandling av reklamasjoner innenfor EU, vennligst kontakt oss via e-post på support@CompassNature.com for å få en svensk returadresse. Vi bestreber oss på å løse problemet ditt så raskt og effektivt som mulig for å sikre at du blir fornøyd.
Hvis du sender en retur til oss, anbefaler vi at du bruker et sporbart fraktalternativ. Du er ansvarlig for varen frem til den kommer frem til oss, også under transporten. Produkter som sendes mot postoppkrav eller med et avhentingsgebyr, vil ikke bli akseptert av CompassNature. For å sikre hjelp med retur anbefaler vi at du tar vare på kvitteringen og sporingsnummeret i tilfelle pakken skulle gå tapt, da vi ikke kan hjelpe deg med refusjon uten denne informasjonen.
Pakker skal sendes til følgende adresse:
PU LAN COMMODITY TECHNOLOGY CO, LTD
PL-DROPSHIPPING R12 Victoria Mall No 125 GuanHui Road, ZhangMuTou Town,
Dongguan City, Dongguan Province 523000, Kina