KONTAKT OSS
Ta kontakt med oss via e-post eller send oss en melding via kontaktskjemaet. Vi er alltid på utkikk etter tilbakemeldinger og kommentarer fra deg for å forbedre kvaliteten på tjenesten vår. Vi legger stor vekt på å gi deg best mulig kundestøtte og svarer alltid innen 24 timer.
*Vær oppmerksom på
Hvis du ikke hører fra oss innen 24 timer, kan du sjekke søppelpostmappen din for å se om vi har svart, da e-poster av og til havner der ved en feiltakelse.
Frakt
Vi har en behandlingstid på 1-3 dager for å kvalitetssjekke og pakke varene dine før de sendes.
Du vil alltid motta en automatisk ordrebekreftelse når bestillingen er lagt inn, samt en e-post med leveringsinformasjon når pakken er sendt. Hvis du ikke finner den i innboksen din, kan du sjekke søppelpostmappen eller andre mapper i tillegg til den primære innboksen.
Du kan bruke sporingsnummeret til å følge med på hvor bestillingen din er på vei ved hjelp av sporingssidene våre.
Vi har en behandlingstid på 1-3 dager for å kvalitetssjekke og pakke varene dine før de sendes.
Etter kvalitetssjekk og pakking sendes pakken din med sporbar levering og er beregnet å ankomme innen 5-14 virkedager.
Produkter som inkluderer et separat batteri/powerbank, krever en sikrere forsendelsesmetode, noe som kan resultere i en lengre leveringstid på opptil 10-20 dager totalt.
Etter at bestillingen din er sendt, vil du motta en e-post med forsendelsesbekreftelse som inneholder sporingsnummeret . Du kan spore pakken din her.
Produkt
Vi tilbyr returrett på alle våre produkter. Du kan få pengene tilbake ved å returnere varen til oss per post innen 14 dager etter at du har mottatt produktene. Sørg for å skrive ordrenummeret både på utsiden og innsiden av pakken.
For at du skal kunne returnere varen, må den være ubrukt og i samme stand som da du mottok den. Den må også være i originalemballasjen.
Vi tilbyr kun retur og refusjon av fysiske produkter.
For å starte en refusjon eller retur, vennligst kontakt oss i vår live-chat eller via e-post på support@compassnature.com
Les mer i våre retningslinjer for retur.
For å få garantiservice må du først kontakte oss for å finne ut hva problemet er og hvilken løsning som passer best for deg.
Kontakt oss på support@compassnature.com
Les mer i vår garantipolicy.
Uavhentede varer returneres til oss. For alle pakker som ikke innløses, forbeholder vi oss retten til å belaste deg kostnader for returfrakt, ekspedisjonsgebyr og ekspedisjonsgebyr, for tiden 299 NOK. Hvis kostnaden for produktet ikke overstiger 299 NOK, forbeholder vi oss retten til å beholde hele beløpet for kjøpet.
Hvis du har mottatt et defekt eller feilaktig produkt, kan du kontakte oss via kontaktskjemaet vårt eller sende oss en melding til vår support-e-post Support@CompassNature.com, så hjelper vi deg så snart som mulig.