Returpolicy 

Vår policy gjelder i 30 dager. Hvis det har gått 30 dager siden kjøpet ditt, eller 14 dager siden pakken din ble levert, kan vi dessverre ikke tilby deg refusjon eller bytte.

For å være kvalifisert for retur må varen din være ubrukt og i samme nye stand som du mottok den. Den skal også ligge i originalemballasjen og sendes godt pakket.

Varen bør returneres til oss så snart som mulig, og det er kundens ansvar å sørge for at returen er mottatt av oss innen 14 dager fra den datoen du har gitt oss beskjed om at du har til hensikt å utøve refusjonsretten. Varen skal pakkes godt, i ny stand og i originalemballasjen.

For å starte en refusjon eller retur, vennligst kontakt vårt supportteam gjennom vår Hjelpdesk.

Vennligst send ikke kjøpet tilbake til produsenten.

Ytterligere ikke-returnerbare varer:
- Noen helse- og personlig pleieartikler

Hygieneartikler som sokker, støttesokker, Ansiktsdekkende hodeplagg og kompresjonstights er ikke kvalifisert for retur. For å returnere disse produktene må emballasjen være uåpnet og produktet må være utestet. For eksempel må en 5-pakning støttesokker være ubrukt for at emballasjen skal anses som uåpnet. Disse varene kan ikke byttes til en annen størrelse hvis de er prøvd.

Volumrabatt:

Ved bruk av vår kvantumsrabatt vil rabatten ikke lenger gjelde ved retur av ett eller flere av produktene. Dette er regulert før vi gir refusjon til deg som kunde.

Hvis du for eksempel kjøper 5 varer og mottar 20 % rabatt, og deretter returnerer to av disse varene, vil 20 % rabatten ikke lenger gjelde for kjøpet. Refusjonen vil bli justert automatisk før vi utsteder den til deg.

Du kan derfor ikke kjøpe 5 varer for å motta rabatten og deretter returnere en av dem, da dette vil føre til at rabatten går tapt.


For å fullføre returen trenger vi en kvittering eller kjøpsbevis.
Vennligst ikke send kjøpet tilbake til produsenten.

Det er visse situasjoner der bare delvis refusjon gis (hvis aktuelt)
- Enhver vare som ikke er i original tilstand er skadet eller mangler deler av årsaker som ikke skyldes vår feil.

Refusjoner
Når returen er mottatt og inspisert, sender vi deg en e-post for å varsle deg om at vi har mottatt den returnerte varen. Vi vil også varsle deg om godkjenning eller avvisning av refusjonen.

Hvis du blir godkjent, vil tilbakebetalingen din bli behandlet, og en kreditt vil automatisk bli brukt på kredittkortet ditt eller den opprinnelige betalingsmåten innen et visst antall dager.

Uaksepterte refusjoner

Hvis et produkt returneres til oss og er skadet, brukt eller i en uakseptabel tilstand, eller hvis instruksjonene ovenfor ikke er fulgt, vil vi ikke kunne gi deg refusjon, og vi må kanskje sende det tilbake til deg (og du er ansvarlig for fraktkostnadene). Alternativt kan vi, etter eget skjønn, redusere refusjonen for å gjenspeile verdien av et produkt.

Dette påvirker ikke dine lovfestede rettigheter.

Forsinket eller manglende refusjon

Hvis du ikke har mottatt refusjon ennå, må du først sjekke bankkontoen din på nytt.

Ta så kontakt med kredittkortselskapet ditt; det kan ta litt tid før refusjonen er offisielt publisert.

Ta deretter kontakt med banken din. Det er ofte noe behandlingstid før refusjon bokføres.

Hvis du har gjort alt dette og fremdeles ikke har mottatt refusjonen, vennligst kontakt oss via vår Hjelpdesk.

Utvekslinger
Vi erstatter kun varer hvis de er defekte eller skadet. Hvis du trenger å bytte den mot samme vare, send oss ​​en e-post via vår Hjelpdesk.

Shipping 
Du vil være ansvarlig for å betale for dine egne fraktkostnader for å returnere varen din. Fraktkostnader refunderes ikke. Hvis du mottar refusjon, vil kostnaden for returfrakt bli trukket fra refusjonen.

Avhengig av hvor du bor, kan tiden det kan ta før bytteproduktet ditt når deg, variere.

Hvis du sender en vare over NOK 750, bør du vurdere å bruke en sporbar frakttjeneste eller kjøpe fraktforsikring. Vi garanterer ikke at vi vil motta din returnerte vare.

Pakker ikke hentet:
Uavhentede varer returneres til oss. For alle pakker som ikke løses inn, forbeholder vi oss retten til å belaste deg for kostnader for returfrakt, ekspedisjonsgebyr og ekspedisjonsgebyr, for tiden 299 NOK. Hvis kostnaden for produktet ikke overstiger 299 NOK, forbeholder vi oss retten til å beholde hele beløpet for kjøpet.