Returer

Våre retningslinjer gjelder i 14 dager. Hvis det har gått 14 dager siden pakken din ble levert, kan vi dessverre ikke tilby refusjon eller bytte.

For å være kvalifisert for retur må varen være i ny stand, godt innpakket og i originalemballasjen.

Varen må sendes tilbake til oss så snart som mulig, og det er ditt ansvar å sørge for at returen kommer frem til oss innen 14 dager fra den datoen du informerte oss om din angrerett. Varen skal være godt innpakket, i ny stand og i originalemballasjen.

For å starte en refusjon eller retur, vennligst kontakt vår kundeservice via e-post: Support@CompassNature.com

Ikke returner kjøpet til avsenderen.

Varer som ikke kan refunderes

Visse helse- og hygieneartikler, som sokker, kompresjonssokker, ansiktsmasker/hodeplagg og kompresjonstights, kan ikke returneres med mindre emballasjen er uåpnet og produktet er helt ubrukt. For eksempel må en pakke med fem kompresjonssokker være ubrukt for at emballasjen skal anses som uåpnet. Disse produktene kan ikke byttes til en annen størrelse hvis de har blitt brukt.

Kvantumsrabatt

Når du benytter deg av vår kvantumsrabatt, vil rabatten ikke lenger gjelde hvis ett eller flere produkter returneres. Dette vil bli justert før vi behandler refusjonen din.

Eksempel: Hvis du kjøper fem varer og får 20 % rabatt, men returnerer to varer, vil rabatten på 20 % ikke lenger gjelde for kjøpet, og refusjonen vil bli justert automatisk før den utstedes.

For å fullføre returen trenger vi kvittering eller kjøpsbevis. Ikke send kjøpet tilbake til produsenten.

Delvis refusjon

I visse situasjoner gis det kun delvis refusjon (hvis det er aktuelt).

Hvis refusjonen godkjennes, vil den bli behandlet, og en kreditt vil automatisk bli overført til kredittkortet ditt eller den opprinnelige betalingsmåten innen et visst antall dager.

Ikke aksepterte returer

Hvis en vare returneres til oss skadet, brukt eller i uegnet stand, eller hvis instruksjonene ovenfor ikke er fulgt, vil vi ikke kunne tilby refusjon, og vi må kanskje sende den tilbake til deg (du er ansvarlig for fraktkostnadene). Alternativt kan vi etter eget skjønn redusere refusjonen din for å gjenspeile varens reduserte verdi.

Dette påvirker ikke dine lovfestede rettigheter.

For sen eller manglende refusjon

Hvis du ikke har mottatt en refusjon ennå, må du først sjekke bankkontoen din på nytt.

Ta deretter kontakt med kredittkortselskapet ditt; det kan ta litt tid før refusjonen din blir offisielt bokført.

Ta deretter kontakt med banken din. Det er ofte en viss behandlingstid før en refusjon blir bokført.

Hvis du har gjort alt dette og fortsatt ikke har mottatt refusjonen din, kan du kontakte oss via e-post: Support@CompassNature.com

Bytte av varer

Vi bytter kun varer hvis de er defekte eller skadde. Hvis du trenger å bytte til samme vare, kan du kontakte oss på Support@CompassNature.com

Frakt

Du er ansvarlig for å betale dine egne fraktkostnader for retur av varen din. Fraktkostnader refunderes ikke.

Avhengig av hvor du bor, kan tiden det tar før det byttede produktet når deg, variere.

Hvis du sender en retur til oss, anbefaler vi at du bruker et sporbart fraktalternativ. Du er ansvarlig for varen frem til den når oss, også under transporten. Produkter som sendes mot postoppkrav eller med et avhentingsgebyr, vil ikke bli akseptert av CompassNature. For å sikre hjelp med en retur anbefaler vi at du tar vare på kvitteringen og sporingsnummeret i tilfelle pakken går tapt, da vi ikke kan hjelpe deg med en refusjon uten denne informasjonen.

Uavhentede pakker

Uavhentede varer returneres til oss. For alle pakker som ikke blir hentet, forbeholder vi oss retten til å belaste deg for returfrakt, administrasjonsgebyr og ekspedisjonsgebyr, for tiden 299 NOK. Hvis kostnaden for produktet ikke overstiger 299 NOK, forbeholder vi oss retten til å beholde hele kjøpesummen.

Hvis du ønsker å returnere en vare, må du først kontakte vår kundeservice på e-postadressen nedenfor.

E-post: support@CompassNature.com
Telefon: +44 7441427081

For håndtering av returer i Europa, vennligst kontakt oss via e-post på support@CompassNature.com for en svensk adresse. Vi bestreber oss på å løse problemet ditt så raskt og effektivt som mulig for å sikre at du blir fornøyd.

Returadresse:
PU LAN COMMODITY TECHNOLOGY CO, LTD
PL-DROPSHIPPING R12 Victoria Mall No 125 GuanHui Road, ZhangMuTou Town,
Dongguan City, Dongguan Province 523000, Kina