CompassNature tilbyr gratis sporbar frakt på alle produkter

Vi samarbeider med DHL Express, Postnord, Early Bird og mange andre fraktselskaper for å gjøre leveransene våre så raske og smidige som mulig.

Du vil alltid motta en automatisk ordrebekreftelse når bestillingen er lagt inn, samt en e-post med leveringsinformasjon når pakken er sendt. Hvis du ikke finner den i innboksen din, kan du sjekke søppelposten eller andre mapper i tillegg til den primære innboksen din.

Du kan bruke sporingsnummeret til å følge med på bestillingens rute ved hjelp av sporingssidene våre.

Pakken din vil bli levert til postkassen eller døren din. Hvis levering til din adresse ikke er mulig, vil pakken bli lagt igjen hos nærmeste postombud, og du vil bli varslet via e-post eller SMS.

Vi har en behandlingstid på 1-3 dager for å gjennomføre en kvalitetssjekk og pakke varene dine før de sendes.

Etter kvalitetskontrollen og pakkingen sendes pakken din med sporbar levering, med en estimert leveringstid på 5-14 virkedager.

Produkter som inkluderer et separat batteri eller en powerbank, krever en tryggere forsendelsesmetode, noe som kan føre til en lengre leveringstid på opptil 10-20 virkedager.

Alle produktene våre pakkes og sendes direkte fra vårt eget lager i Asia. Dette gjør at vi kan tilby deg de beste produktene til de mest konkurransedyktige prisene.

Ingen tollavgifter gjelder innenfor EU-markedet.

Vennligst vent opptil 20 virkedager før du kontakter kundeservice om en manglende bestilling.

Hvis du har spørsmål angående forsendelsen din, ikke nøl med å kontakte vår kundeservice via e-post: Support@CompassNature.com

Merk: Vi tar sikte på å levere innen de nevnte tidsfristene, men leveringsdatoer kan ikke garanteres ettersom leveransene håndteres av tredjeparter. Bestillinger vil bli behandlet i henhold til salgsbetingelsene.

Vi kan ikke endre leveringsadressen for bestillinger som allerede er sendt.

SKADEDE FORSENDELSER

Hvis en vare/forsendelse blir skadet under transport, skal dette meldes til transportselskapet så snart som mulig, vanligvis via utleveringsstedet/distributøren. Utvendige synlige skader skal rapporteres ved mottak, mens skjulte skader skal rapporteres innen 5 dager etter mottak. Hvis transportskader ikke meldes innen denne fristen, mister man retten til å reklamere på produktet, ettersom det ikke kan bevises hvordan skaden har oppstått i ettertid.