CompassNature tilbyr gratis sporbar frakt på alle våre produkter.

Vi samarbeider med DHL Express, Postnord, Early Bird og mange andre fraktselskaper for å sikre så raske og smidige leveranser som mulig.

Du vil alltid motta en automatisk ordrebekreftelse når bestillingen din er lagt inn, samt en e-post med leveringsinformasjon når pakken er sendt. Hvis du ikke finner den i innboksen din, kan du sjekke søppelpostmappen eller andre mapper i tillegg til den primære innboksen.

Du kan bruke sporingsnummeret til å følge med på hvor bestillingen din er på vei ved hjelp av sporingssidene våre.

Vi har en behandlingstid på 1-3 dager for å kvalitetssjekke og pakke varene dine før de sendes.

Etter kvalitetskontrollen og pakkingen sendes pakken din med sporbar levering og forventes å ankomme innen 5-14 virkedager.

Produkter som inkluderer et separat batteri/powerbank, krever en sikrere forsendelsesmetode, noe som kan resultere i en lengre leveringstid på opptil 10-20 virkedager.

Vent opptil 20 virkedager før du kontakter kundeservice angående en manglende bestilling.

Hvis du har spørsmål angående forsendelsen, kan du kontakte vårt supportteam via vår helpdesk ved å klikke her: Hjelpdesk,
eller ved å sende en melding til vår AI-chatassistent nederst i høyre hjørne.

Vi svarer på alle e-postmeldinger innen 24 timer, året rundt.

SKADEDE FORSENDELSER

Hvis et produkt/forsendelse har blitt skadet under transport, skal dette rapporteres til fraktselskapet så snart som mulig, vanligvis via utleveringsstedet/distributøren. Synlige ytre skader skal rapporteres ved mottak, mens skjulte skader skal rapporteres innen 5 dager etter mottak. Hvis du ikke melder fra om transportskader innen denne fristen, mister du retten til å reklamere på produktet, ettersom det ikke kan bevises i ettertid hvordan skaden oppstod.