KUNDESERVICE

Sjekk søppelpostmappen din hvis du ikke har mottatt noen e-post fra oss. Vi sender ut alle bestillinger innen 24 timer etter at bestillingen er lagt inn, og samtidig skal du motta ordrebekreftelse og sporingsnummer via e-post. Noen ganger havner e-postene i søppelpostmappen ved et uhell.

Hvis du fortsatt ikke finner e-posten din, kan du kontakte oss via live chat eller ved å kontakte vårt supportteam her.

Vi tilbyr returrett på alle våre produkter. Du kan få pengene tilbake ved å returnere varen til oss per post innen 30 dager etter kjøpet og innen 14 dager etter at du har mottatt produktene. Sørg for å skrive ordrenummeret både på utsiden og innsiden av pakken.

For at du skal kunne returnere varen, må den være ubrukt og i samme stand som da du mottok den. Den må også være i originalemballasjen.
Vi tilbyr kun retur og refusjon av fysiske produkter.

For å starte en refusjon eller retur, vennligst kontakt vårt supportteam via vår helpdesk.

Les mer i våre retningslinjer for retur.

For å få garantiservice må du først kontakte oss for å finne ut hva problemet er og hvilken løsning som passer best for deg.

Kontakt oss på vår Helpdesk.

Les mer i vår garantipolicy

24 måneder fra datoen bestillingen ble lagt inn.
Les mer i vår garantipolicy

Enten ved å chatte med vår Ai Assistant eller ved å klikke Her. Vi besvarer alle e-poster innen 24 timer året rundt.

FRAKT OG BETALING

Ja, CompassNature tilbyr gratis frakt over hele verden for alle våre produkter.

Vi har en behandlingstid på 1-3 dager for å kvalitetskontrollere og pakke varene dine før de blir sendt.

Du vil alltid motta en automatisk ordrebekreftelse når bestillingen er lagt inn, samt en e-postmelding med leveringsinformasjon når pakken er sendt. Hvis du ikke finner den i innboksen din, sjekk gjerne søppelpostmappen eller andre mapper enn din primære innboks.

Du kan bruke sporingsnummeret for å overvåke ruten til bestillingen din ved hjelp av våre sporingsider.

Vi har en behandlingstid på 1-3 dager for å kvalitetskontrollere og pakke varene dine før de sendes.

Etter kvalitetskontrollen og pakkingen vil pakken din bli sendt med sporbar levering med en estimert leveringstid på 7-14 arbeidsdager.

Produkter som inkluderer et separat batteri/powerbank krever en sikrere fraktmetode, noe som kan føre til en lengre leveringstid på opptil 10-20 dager totalt sett.

Vi har inngått samarbeid med DHL Express, USPS, FedEx og mange flere fraktselskaper for å gjøre våre leveranser så raske og smidige som mulig. Du vil motta et sporingsnummer når bestillingen din er sendt, og du kan overvåke ruten fra våre sporingssider.

CompassNature tilbyr sikre betalingsmåter og du kan velge å betale med: Visa, Mastercard, Maestro, American Express, iDEAL, Google Pay, Apple Pay, Shop Pay, Bancontact eller PayPal.

BESTILLINGER

Klikk på chat-ikonet nede i høyre hjørne, så hjelper vår Ai Assistant deg med en gang. Eller ta kontakt med oss her.

Hvis du må endre eller kansellere bestillingen din, må du kontakte oss umiddelbart. Når lageret vårt har behandlet bestillingen din, kan vi ikke gjøre noen endringer.

Du kan kontakte oss her.

"Uoppfylt" betyr bare at vi har mottatt bestillingen din! Når bestillingen din er sendt, vil du motta et sporingsnummer, og bestillingsstatusen vil endres til «Oppfylt».

Hvis bestillingen din uventet ble kansellert, er sjansen stor for at svindelfilteret vårt har merket bestillingen din som uredelig. Hvis du er sikker på at det ikke stemmer, bestill på nytt med en Paypal-konto. Hvis du ikke har Paypal, kan du enkelt registrere deg på www.Paypal.com

For å løse inn en kampanje, skriv inn koden du mottok i boksen med tittelen "Rabattkode" under utsjekkingsprosessen. Vær oppmerksom på at kun én rabattkode kan brukes per bestilling.

Etter at bestillingen din er sendt, vil du motta en leveringsbekreftelse på e-post som inneholder sporingsnummeret. Du sporer pakken din her.

Bestillinger behandles vanligvis innen 24 timer. Hvis bestillingsstatusen din indikerer at bestillingen din ennå ikke er sendt, men varene er på lager, kan dette være resultatet av ett av følgende:

- Vi klarte ikke å få en skikkelig kredittgodkjenning for kjøpet ditt.

- Vi fikk en kredittkortfaktureringsadresse som ikke kunne bekreftes med kredittkortutstederen din.

Vær oppmerksom på at det er viktig å oppgi telefonnummeret som er registrert hos kredittkortutstederen når du legger inn bestillingen, slik at vi kan nå deg for å diskutere eventuelle problemer med bestillingen din. Vi bruker kun bekreftede telefonnumre i et forsøk på å sikre bestillingen din ytterligere.

Uavhentede varer returneres til oss. For alle pakker som ikke løses inn, forbeholder vi oss retten til å belaste deg for kostnader for returfrakt, ekspedisjonsgebyr og ekspedisjonsgebyr, for tiden 299 NOK. Hvis kostnaden for produktet ikke overstiger 299 NOK, forbeholder vi oss retten til å beholde hele beløpet for kjøpet.

ANNEN

Vi oppdaterer med jevne mellomrom emballasjen på produktene våre, så det er mulig at du mottar et produkt som ser litt annerledes ut enn det som er avbildet på nettstedet. Hvis du likevel mener at du har mottatt feil produkt, kan du kontakte vår kundeservice ved å sende en e-post her.

Rull til bunnen av siden til og skriv inn din e-post for å registrere deg for vårt e-postnyhetsbrev. Når du er registrert, vil du kunne motta e-poster om nye produkter, spesialkampanjer og eksklusive tilbud til abonnenter.

Du kan når som helst melde deg av CompassNatures e-postliste. Bare velg koblingen "Avslutt abonnement" nederst i en e-post.

Du kan være trygg på at personlig informasjon som samles inn gjennom denne siden er sikker. Les vår personvernerklæring for å lære mer.

Hvis du har et spørsmål som ikke er besvart i våre vanlige spørsmål, vil vi gjerne høre det. Send spørsmålet ditt til oss her eller still det til vår Ai Assistant i chatten.